معماری
خانه / اخبار / اخبار خودرو / خروج ۵ خودرو بی کیفیت از چرخه تولید

خروج ۵ خودرو بی کیفیت از چرخه تولید

خروج ۵ خودرو بی کیفیت از چرخه تولید

به گفته معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران پنج خودروی بی کیفیت از چرخه تولید خارج شد.

معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران گفت: بر اساس ارزیابی‌های سازمان ملی استاندارد پنج خودرو بی کیفیت از چرخه تولید خارج شده تا خودروسازان به فکر تولید خودرو جدید با کیفیت باشند.

احسان ساده، معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران صبح امروز در آئین گرامیداشت و تقدیر از سرآمدان و برگزیدگان استاندارد گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی اظهار کرد: در ۱۰ ماهه گذشته در ارزیابی های انجام شده از صنعت تولید خودرو کشور پنج خودرو بی کیفیت و عدم استانداردهای لازم از چرخه تولید خارج شد تا خودروسازان درصدد تولید خودرو جدید و با کیفیت برای مردم عزیز باشند.

وی تصریح کرد: نظام استاندارد کشور در دوره جدید میدیریت به عنوان اولین اصل خود در حوزه حقوق مردم هیچگونه مماشاتی با تولیدکنندگان و غیره نداشته تا این افراد فرایند تولید خود را اصلاح و یا تغییر دهند.

معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه در سال ۹۶ مجوز نشان حلال به سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان مصوبه مجلس شورای اسلامی و قانون اعطا شده اما متاسفانه در سالهای گذشته به این موضوع هیچ اهمیتی داده نشده است.

وی ادامه داد: گواهی نامه حلال به صنعت گران و تولیدگران هدف صادرات به کشورهای همسایه و مسلمان سبب ارزآوری به کشور خواهد شد.استان گلستان ظرفیت خوبی در صدور این مجوزها داشته و می تواند با صدور چنین مجوزهایی باعث ثروت آفرینی و اشتغال در گلستان شود.

ساده گفت: تشکیل ستاد دیپلماسی استاندارد و کیفیت از سیاست جدید سازمان ملی استاندارد بوده زیرا استاندارد زیربنای تجارت بوده و دو موضوع قیمت و ویژگی محصول در تجارت مورد بحث بوده که ویژگی کیفی محصول در این سیاست مورد ارزیابی و انطباق قرار می گیرد.

وی استاندارد سازی خدمات را از دیگر سیاست های جدید سازمان ملی استاندارد ایران برشمرد و بیان کرد: سازمان ملی استاندارد می تواند بر کیفیت خدمات ارائه شده نظارت داشته و از این حق مردم در ارائه خدمات با کیفیت دفاع نماید.در این بخش، حوزه هایی مانند اموزش و پرورش، بیمه ای، توان بخشی و هر آنچه در حوزه خدمات است مورد ارزیابی و نظارت واقع خواهد شد.

معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران ابراز کرد: پنج حوزه خدمات در ۲۱ استان کشور در سال ۱۴۰۱برای استاندارد سازی خدمات ابلاغ شده که شامل آموزش مدارس ابتدایی، صنایع گردشگری، خدمات توانبخشی و خدمات پستی بوده و این اغاز استاندارد سازی در حوزه خدمات بوده که در سال‌های آینده گسترش پیدا می کند.

درباره ی مهتاب علیزاده

همچنین ببینید

احتکار هایما تایید شد+ سند

طبق گزارش رسمی روز 5 مهر ایران‌خودرو به سازمان بورس، شهریور سال جاری این شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس