معماری
خانه / اخبار / اخبار خودرو / شرایط فروش فیدلیتی پرایم از سوی بهمن موتور اعلام شد + جدول مهرماه 1402

شرایط فروش فیدلیتی پرایم از سوی بهمن موتور اعلام شد + جدول مهرماه 1402

خودروهای موجود در شرایط فروش بهمن موتور ویژه مهرماه 1402 دو تیپ از فیدلیتی پرایم هستند.

شرایط فروش فیدلیتی

 

شرکت بهمن موتور شرایط فروش فیدلیتی پرایم را در قالب دو نسخه پنج و هفت نفره اعلام کرد. این شرایط ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه است که در مرحله اول این طرح، خواهان خرید محصولات بهمن موتور بوده‌اند. شرایط فروش بهمن موتور از ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 22 مهرماه 1402 برقرار خواهد شد.

خودروهای موجود در شرایط فروش بهمن موتور ویژه مهرماه 1402 دو تیپ از فیدلیتی پرایم هستند. قیمت فیدلیتی پرایم 5 نفره یک میلیارد و 123 میلیون تومان است و تیپ 7 نفره آن نیز یک میلیارد و 148 میلیون تومان قیمت دارد. هر دو خودرو تنها در رنگ مشکی برای عرضه موجود هستند. موعد تحویل خودروها نیز هفته سوم دی‌ماه 1402 اعلام شده است.

شرایط فروش فیدلیتی پرایم در مهرماه 1402:

خودرو قیمت رنگ‌های موجود طرح رینگ مدل جریمه تأخیر موعد تحویل
فیدلیتی پرایم 5 نفره یک میلیارد و 123 میلیون و 500 هزار تومان مشکی براساس موجودی 1402 سه درصد ماهانه هفته سوم دی‌ماه 1402
فیدلیتی پرایم 7 نفره یک میلیارد و 148 میلیون و 800 هزار تومان

فیدلیتی و دیگنیتی دو محصول جدید بهمن موتور را تشکیل می‌دهند که طی سالیان اخیر وارد بازار کشورمان شده‌اند. فیدلیتی درواقع محصولی از زیرشاخه چری موسوم به جتور است و با نام جتور X70s شناخته می‌شود. این خودرو نسخه متفاوتی از چری تیگو 7 به شمار می‌آید که از نظر طراحی با این خودرو تفاوت دارد. بااین‌حال زیر کاپوت فیدلیتی پرایم، همان پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر مشترک با خودروهای چری قرار گرفته است.

 

نسخه‌های اولیه فیدلیتی پرایم همانند نسل اول چری تیگو 7، با گیربکس دوکلاچه خشک به دست مشتریان رسیدند. این گیربکس در ترافیک‌های سنگین عملکرد نامطلوبی داشت، ازاین‌رو گروه بهمن مدتی بعد گیربکس فیدلیتی پرایم را با نسخه دوکلاچه تر تعویض کرد. هم‌زمان تولید نسخه جدید این خودرو با نام فیدلیتی پرستیژ نیز در دستور‌کار بهمن موتور قرار دارد.

درباره ی مهتاب علیزاده

همچنین ببینید

احتکار هایما تایید شد+ سند

طبق گزارش رسمی روز 5 مهر ایران‌خودرو به سازمان بورس، شهریور سال جاری این شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس